Här borta har vi sommarlov så det förslår.
Ellen har fått träffa bästa kompisen och hängt på lekland sedan sist, samt åkt på utflykt med mormor och morfar till Enköping. Utöver det har vi varit en vända i Göteborg hos farmodern och varit på kalas hos hennes kusin som blev 3 år! Farmor har även varit på snabbvisit och vi har haft vänner och bekanta över på dejt men främst hr vi umgåtts med våra härliga grannar!
 
Tomas har börjat jobba igen sedan 4 veckor tillbaka och barnen växer och frodas. Fabian kryper och vandrar kring möbler medan Ellen är tonåring till och från och har bla lyckats med konststycket att måla samtliga väggar i Fabian rum (med blyerts). Hon är ganska poppis bland småbarnen häromkring (Fabians ålder cirkus) men har lyckats hitta en jämngammal kompis i radhuslängan här tack och lov.
 
Vi trivs, vi frodas, vi lever och det är på det stora hela huvudsaken.
 
Nu ska jag bla. studera utbudet av höstkläder för mina små, så båda har växt en hel del denna sommar. I våras köpte jag strl 104 till Ellen, nu mäter hon 104cm över havet och det innebär att det blir strl 110 till hösten. Vad hände? Fabian är ju grym på att växa både på längden och i sin utveckling så till honom får jag nog banne mig klicka hem 80-86 i strl. Förmodlingen så börjar han gå inom n snar framtid också så han ska få sina första par skor också.

Kommentera

Publiceras ej