Fabian var mer än godkänd på kontrollen idag! Hans homograft passar utmärkt och lungklaffen har växt ihop alldeles förträffligt vid aorta! Vi är så lyckliga! Nästa koll om 6månader och dessutom kommer de kunna veta i mycket god tid (månader,år) när klaffen behöver bytas! Så vi behöver inte längre leva med den ständiga stressen att kanske behöva åka iväg för operation någon dag efter kontrollerna! 

Dessutom gick min mamma i pension idag. Vi firade hela familjen på Ceasars med 3rätters. Ellen tyckte det var spännande och mysigt och följde dessutom med pensionärerna hem över natten. Även Fabian höll sig i skinnet hela kvällen! Jag är så stolt över mina barn. De är fantastiska båda två! Idag är en bra dag som jag kommer leva på länge! 


Rockade mina partybrillor på kvällen


2 kommentarer

Cecilia

01 Nov 2014 22:54

Härligt att allt gick vägen. Fin bild på dig grannen ;)

Cecilia

02 Nov 2014 21:54

Än så har vi inte kommit på något vi heller :( Men någon slags trall borde det bli...är riktigt trött på att behöva dammsuga hela tiden, för det är samma här. Känns ibland som man inte gör något annat, haha! Men vi ska klura ut någonting och så återkommer vi med våra ideér! Ha det bra så länge, kanske ses vi snart! Kram,

Kommentera

Publiceras ej