.. Så har jag dragit nitlotten denna dag. Lite begynnande feber, värk i hela kroppen, tungt huvud och en öm hals. Om min ork var borta innan så tar jag tillbaka alla sådana uttalanden och avlägger nu ett nytt:

Jag orkar inte. 


Tur att Fabian allt som oftast är självgående. Pappa hämtade Ellen från fsk och Tomas hämtade henne hos dem på väg från jobbet så jag bara hade ett vilddjur att behaga. Tack! 

Jag och Ellen har haft en jättemysig kväll med bad i badkaret tillsammans, med en rosa badbomb. Det var ju såklart jättehäftigt att vattnet blev rosa. En jättemysig mamma-dotter stund. Därefter en kort film och till min förvåning var det inga gnäll som hördes när jag sa att det var dax att gå upp. Skönt. 

Nu ska jag samla mina sista krafter till att vika tvätt och diska tillsammans med gubben den äldre. Lord have mercy.


Kommentera

Publiceras ej